Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 maja 2014

Paliwo bezołowiowe - klient bezgłowy

            Wooow przekroczyłem tysiąc czytelników, mój pierwszy tysiąc :) Dzięki wielkie wszystkim, którzy tu zaglądają :D 
         Rzeczy, które dzieją się na stacji jest mnóstwo... niestety najczęściej nie są to przyjemne dla mnie zdarzenia. Kiedy siedzisz sobie za biurkiem, albo w domowym fotelu przed telewizorem, nie zdajesz sobie sprawy co dzieje się na stacjach benzynowych. A ja patrzę na szacownych klientów z boku i obserwuję co raz to nowe przykłady klientów bezgłowych... niestety.
        Będę dalej opisywał brutalną i nagą prawdę o moich klientach. Niestety tej złej strony mocy - chamstwa, prostactwa i cwaniactwa jest duuuuużo więcej niż kultury. No ale co poradzimy? Taki mamy świat :D Tak, czy inaczej dziękuję za ten 1000 odwiedzin :)  No i oczywiście mam nadzieję, że Ty, drogi czytelniku jesteś po dobrej stronie benzynowej mocy :D 

Pozdrawiam!

P.S. Jeżeli masz jakąś ciekawą historię bezołowiową, podziel się ze mną ! Napisz tutaj w komentarzu, na moim fejsie albo na maila : ciezkiebezolowiowe@gmail.com 

2 komentarze: